lug-bg: probem s pixelview tuner

  • Subject: lug-bg: probem s pixelview tuner
  • From: George Simeonov <g_simeonoff@xxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Apr 2005 19:28:26 +0300 (EEST)

  Здравейте!
 Наскоро ми се появи един проблем, а след него - втори. Става въпрос за тунера ми. Със Слак 10.1 current съм. След много усилия го бях накарал да работи, но по едно време звука ми изчезна... А след това изчезна и картината. Пращам ви части от modprobe.conf и modules.conf:

modprobe.conf:
#i2c
alias char-major-89	i2c-dev
options i2c-core	i2c_debug=1
options i2c-algo-bit	bit_test=1

#bttv
alias char-major-81     videodev
alias char-major-81-0   bttv
options bttv            card=70 radio=0 audiomux=1
options tuner		debug=1

modules.conf:
[...]

Те са абсолютно еднакви... но няма значение. Проблемът е, че с такава конфигурация си вървеше, а сега не иска. Подозирам, че е заради pam, защото той омаза доста неща, нищо не пречи и това да е омазал и това. Ще се радвам, ако някой може да ми помогне... :)
                                                                                            Георги