Re: Re: lug-bg: Re: Re: lug-b g: малък...ама д разнещ проблем

  • Subject: Re: Re: lug-bg: Re: Re: lug-b g: малък...ама д разнещ проблем
  • From: George Simeonov <g_simeonoff@xxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Apr 2005 16:40:28 +0300 (EEST)

 >Просто е бе Пенчев (а анализа ти на нещата както обикновено е много на
 >място, дано те четат внимателно). Сложено е там за да влезе в пътя на
 >нормалните потребители. Идеята е те да могат да пускат системни
 >команди, без да са в "ненормално" обкръжение. Затова е бил и линк-а
 >към consolehelper:
 >
 >consolehelper  is  a  tool  that makes it easy for console users to run
 >       system programs, doing authentication via PAM (which can be set  up  to
 >       trust all console users or to ask for a password at the system adminis-
> [...]

  Аз четох, четох вашите отговори... Но когато стигнах до думичката PAM се сетих, че съм изтървал нещо. Аз съм със Слак, който, както знаете (а може и да не знаете) е БЕЗ pam. Но аз се опитвах да слагам dropline-gnome (което, вече знам, се оказа голяма грешка) и той съответно ми сложи pam, който...извинявам се, ама...осра всичко. След като го махнах трябваше да оправям една камара неща, докато накрая остана само проблема с /usr/bin/halt. Хубавото е, че преди pam, първата команда в PATH-a на моя user беше /bin/halt. Следователно, сега си е както преди. Аз другия път не го ползвам, така или иначе... Има си един флаг "s" вдигнат на /bin/halt и си нямам проблеми ;)
                                                                                             Георги