Re: lug-bg: Семинар 2005 - новини

  • Subject: Re: lug-bg: Семинар 2005 - новини
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2005 19:36:17 +0300

В чт, 2005-04-21 в 16:47 +0200, Георги Акабалиев написа:

> Вижте сега. Ние със Скелета сме администратори. С графичния дизайн ни няма
> много. Така че, да изпрати някой на Скелета една картинка на син фон със
> пингвинчето и надписчето и да минем на синьо. Сега какво става, някой казва
> искам сини тениски; добре ама няма проект, как да ги поръчаме?

Т.е. ако пратим проект, няма проблем? Ами ако се прати оригиналния файл
от миналите години, мисля, че даже и аз ще се справя с това, откъде мога
да го намеря?

> За мен няма значение каква е тениската. По-важни са хората, които ще дойдат.
> Гледам списъка - почти 500 човека. Кога ли ще ни изненадате да дойдете повече
> хора!! А ние все още разчитаме на малката заличка в Отворено общество!

Хм, всяка година ни събира все по-трудно, имам чуството, че тая година
няма да се справи, нали за това мислим предаването на видео по
мрежата...