Re: lug-bg: Java i kirilica

  • Subject: Re: lug-bg: Java i kirilica
  • From: Momchil Kinov <mail@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Apr 2005 16:17:19 +0300

В вт, 2005-04-26 в 18:45 +0300, Yavor Doganov написа:
On Tue, Apr 26, 2005 at 05:43:10PM +0300, Momchil Kinov wrote:

> Решението дето бях намерил се основаваше на bg-BG.UTF-8 locale, но в
> Debian stable таквоз животно няма! Добавих си го на ръка
> в /etc/locale.gen, после си пуснах locale-gen и той каза, че го е
> генерирал. Да ама не :( Продължава да излиза арабски

Изобщо не знам за какво става въпрос в тази нишка и не мога да понасям
Java, но ми се струва, че проблема ти е свързан с CP1251. Не твърдя, че
ще помогне, но може да разгледаш този проект -
http://cyrcho.sourceforge.net/.

Благодаря на всички и най-вече на Калоян Доганов автор на cyrcho. Малка подробност - работата стана и с генерираното по-горе locale bg-BG.UTF-8 и не се налага да експортирам LANG=C както е посочил Калоян. Освен това приложението прекрасно работи с пренесен по ssh Х

Поздрави,
Момчил