Re: lug-bg: малък...ама дразнещ проблем

  • Subject: Re: lug-bg: малък...ама дразнещ проблем
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2005 22:25:53 +0300

On Thu, May 05, 2005 at 09:59:51PM +0300, Delian Krustev wrote:

> RH box:
>
> $ whereis halt
> halt: /usr/bin/halt /sbin/halt /usr/share/man/man8/halt.8.gz
> $ file  /usr/bin/halt /sbin/halt
> /usr/bin/halt: symbolic link to consolehelper
> /sbin/halt:    ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV), for
> GNU/Linux 2.2.5, dynamically linked (uses shared libs), stripped

Мда, и пак мога да се оправдая, като кажа, че не се изразих както трябва;
да, още преди време разбрах каква е идеята на consolehelper, и да кажем,
че мога да си представя смисъла от това consolehelper-ският wrapper за
halt да бъде в /usr/bin, а не в /usr/sbin.  Но това, за което аз поне
говоря през цялото време, е /bin, а не /usr/bin - това, за което говоря,
е, че ми се стори, че още в началото на нишката стана дума за дистрибуция,
при която истинският halt, а не consolehelper-ският wrapper, се намира в
/bin, а не в /sbin.  Пак казвам - ритам срещу това истинският halt да е
/bin/halt, а не толкова срещу това да има wrapper, който да е в
/usr/bin/halt :)

(и това вече може и да ми е последното съобщение по тази тема - вече
 със сигурност съм омръзнал на всички :)))

Поздрави,
Петър
--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx