lug-bg: offtopic: Защитен с парола хард диск.

  • Subject: lug-bg: offtopic: Защитен с парола хард диск.
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Oct 2005 17:38:09 +0300

Здравейте група,
пиша тук защото знам че всеки от вас е с голям опит и може да му се е случвало това ... вместо да питам всеки мой познат поотделно,
попадна ми един хард диск (Fujitsu) който за мое най-голямо съжаление е заключен:
"WARNING
020F: Password locked: Fixed Disk 0

Press <F1> to resume, <F2> to Setup"

това казва Биос-а. За жалост не знам паролата :(
Пробвах с няколко програмки (под дос ... http://www.rockbox.org/lock.html)
Главно с:
ATAPWD
hddl20
hddunlock
но без парола не може с тях да се отключи. Най-лошото е че никъде не казват че може да се отключи без парола, а именно обратното.
Прочетох подробно документацията (на руски) от ATAPWD и там се казва точно че няма начин без знанието на паролата и за 2 нива на сигурност, както че тази парола
на харддиска няма нищо общо с тази на биоса, следователно пускането на същия харддиск на друг компютър няма да махне паролата.

Извинявам се предварително за offtopic-а, и бих се радвал някой да ми каже дали има начин въобще (въпреки че леко се надявам да има някакъв метод ... знам че
едва ли ще стане - затова пробвам тук)

Приятна работа