Re: lug-bg: offtopic: Защитен с парола хард диск.

  • Subject: Re: lug-bg: offtopic: Защитен с парола хард диск.
  • From: Dimitar Terziev <mitak@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Oct 2005 20:43:29 +0300

Най-лесно е с флашване на firmware-a.
Аз поне съм го правил това, но за мой късмет чипа не беше запоен, а беше на
сокет(или цокъл), и можеше да се вади. След това само ти трябва firmware-а за
този диск - или от друг такъв, или от сайта на производителя... ако там има.
Иначе тази операция съм я правил успешно на Seagate. Мисля, че паролката беше
лепната от някакъв вирус.
Недостатък на този метод е, че ти трябва програматор.
Нямам представа дали ще позволи да го флашнеш "на място".