Re: lug-bg: Проблем с mod_chroot и Apache 2.0.55

  • Subject: Re: lug-bg: Проблем с mod_chroot и Apache 2.0.55
  • From: Peter Georgiev <peterg@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Oct 2005 19:02:14 +0300

Georgi Hristozov <lists@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Здравейте!
> Блъскам си главата с доста гаден проблем. Машинката е със Slackware
> 10.2, Apache 2.0.55 и mod_chroot 0.5. В httpd.conf имам следните
> директиви:
>
> LoadModule chroot_module      modules/mod_chroot.so
> ChrootDir /usr/httpd/
>
> Както се досещате, Apache-то ми е инсталирано в /usr/httpd. При
> изпълнение на apachectl или httpd не вади никакъв изход или грешка,
> не записва и нищо в лога, но сървъра не е достъпен и httpd въобще не
> работи като процес. По принцип Apache трябва да работи със специален
> [...]

Трудно е да се гадае от разстояние, а и информацията е оскъдна.
Най-вероятно не намира споделени библиотеки.

Дано нещо от тези връзки да ти е от помощ.

http://securityfocus.org/infocus/1694
http://www.cgisecurity.com/webservers/apache/chrootapache2-howto.html
http://www.haught.org/freebsdapache.php
http://www.faqs.org/docs/securing/chap29sec254.html