Re: lug-bg: X prez putty

  • Subject: Re: lug-bg: X prez putty
  • From: gggg ggg <gashti_dolu@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Oct 2005 11:59:38 -0700 (PDT)

abe ja mi dai to4en link za freenx servera da si go
drapna za linux ,shtoto na nomashine na stranicata ima
10-tina tools-a, koito daje i ne iskat da mi se
kompilnat . Verojatno ne teglia to4noto neshto, a tova
koeto drapnah za freenx e edin script , ne vijdam kak
bi moglo da e servera .

g.

--- MafiaInc <mafiainc@xxxxxxx> wrote:

> Àìè äà ñòàâà äóìà çà Ëèíóêñ êëèåíòà, íî è Windows
> êëèåíòà ñúùî èìà òàêèâà
> ôàéëîâå íÿêúäå âúâ \windows\profiles\name\.nx\...(çà
> Win98, çà XP ùå ñå
> îðèåíòèðàø). È ñúùî òàêà ñòàâà äóìà çà áåçïëàòíèÿ
> êàòî áèðà êëèåíò íà !M :)
>
> --
> MafiaInc (c) 1983 - 2005 http://www.mafiainc.net

Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
http://www.yahoo.com/r/hs