Re: lug-bg: Проблем с графичната среда

  • Subject: Re: lug-bg: Проблем с графичната среда
  • From: Veselin Mihailov <melkor.vmm@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 02 Nov 2005 07:47:33 +0200

Здрасти!

  И аз допреди известно време го имах същия проблем. Решението дойде
от xorg.conf (или xfree86.xonf). Намери следното във файла (намира се
в /etc/X11/).

Section "Monitor"
        Identifier      "G70m"
        HorizSync       40-70
        VertRefresh     50-120
EndSection

Не си спомням с колко VertRefresh беше преди, но след като малко по
малко започнах да го вдигам и стигнах до 120, X-ът ми тръгна на
1024x768@85Hz. Пробвай ако искаш, но те съветвам да си провериш какви
стойности подържа монитора ти за да не вземе да изпуши.