Re: lug-bg: cdrecord kernel 2.6 problem

  • Subject: Re: lug-bg: cdrecord kernel 2.6 problem
  • From: Momchil Ivanov <idiotbg@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Dec 2005 21:06:48 +0200

> [...]
> както си закачих записвачката преди няколко години, че съжалявам, че
> изобщо го направих.
>
> Заради някакъв тъп конфликт между двама или трима човека страдат
> толкова много потребители. Като че ли се правят толкова велики неща,
> че хората са незаменими. Въпреки, че не ползвам кой знае колко от
> Линукс се сещам поне за два неприятни проблема, с които съм се
> сблъсквал. Единия е, този за който в момента пиша, а другия беше с
> devfs. Прехода към тази файлова система беше доста болезнен, за да се
> окаже малко по-късно, че пак трябва да правя друг болезнен преход,

хубаво си изливаш мъките, ама много много връзка с първата част на
писмото ти немога да направя :)

> Въпреки че съм готов да си плащам, за да ми решава някой друг тези
> проблеми (защото това не е основна дейност за мен) не виждам нищо
> свясно, което да мога да си купя. Ако дистрибуцията е комерсиална, то
> по правило тя съдържа стар софтуер, ако пък ОС-а е затворен, то тя по
> правило не струва - знам го от опит защото направих болезнена миграция
> от Windows преди няколко години.

Тук ще направя една аналогия: мрън... спрях да ям баница, защото ми
казаха, че баклавата била по-хубава (беше ми гадно и ми липсва
баницата). Сега като ям баклавата пък ми е много сладко и само
напълнявам..... мрън..... дебел съм (пак ми е гадно), чудя се защо
изобщо спрях да ям баницата, като ми беше хубаво с нея.

Не се обиждай, но:
 мрън.... губя си времето...
Ами някой да те кара на сила?!?!?!? Някой да те е карал да оставиш
джама? Каквото си си надробил ще си го сърбаш :)
Все пак за джама хората взимат пари, а при свободния софтуер се
разчита на дарения главно. Сещаш ли се? Ако дадеш "кинти" на някой да
ти свърши работата ще ти е мирна главата :) Друг е въпросът, че
производителите пишат драйвери главно за джам и не ги бръсне за теб и
това, което имаш правото да ползваш като "свободно" вероятно го е
написал човек като теб (и той като теб си има кусури и вероятно и кода
му си има кусури, ама поне го има този код. Ползвайки го все пак
трябва да имаш усещането, че това не е твое ПРАВО, а ПРИВИЛЕГИЯ =>
трябва да приемеш неговите недостатъци и ако имаш желание да помогнеш
те да се премахнат), който е искал да си пусне нещото (било то
устройство, протокол, програма или каквото ти измисли главата).

Купих си дъвки, гадни са, мога да ходя да мрънкам на продавачката защо
ми е продала боклук, ама като си взема безплатна брошурка и се порежа
на нея сам съм си виновен, да не съм я барал :)

> )
>
> --
> Kamen TOMOV

ПС: ако всеки почне да мрънка до никъде няма да я докараме, понеже
абсолютно всек може да се сети за поне няколко неща, които го дразнят.
За вбъдеще като мрънкаш, мрънкай конструктивно и където трябва. Такива
коментари водя само до изпростяване (моят включително).