Re: lug-bg: тв. тунер

  • Subject: Re: lug-bg: тв. тунер
  • From: Ivaylo Toshev <ivaylo.toshev@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Jan 2006 07:09:58 +0000

Липсата на звук е по-скоро проблем на:

- правилно кодиране на видеосигнала - PAL , PAL-BG или квото там трябваше да е.
  - Шорткът от TV тунера аудио изхода към аудио входа на саунд картата

Атанас Мавров / Atanas Mavrov написа:
На 24.1.2006 00:19 Doncho N. Gunchev написа:
    Проблема е в чипа, преди около половин година нямаше код за
инициализация на силициевия тунер (silicon tuner). Аз си бях купил такава и
отговора на ASUS бе "ще видим какво можем да направим, зависи от правния
отдел"... размених картата за друга базирана на 7134 (с приятел).
    Ако на http://linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=forum&msg=10690
информацията е вярна, може и да проработи... Последните 3 TV карти ги
подкарах така (който го мързи да чете, не го мързи да пише):

for i in $(seq 1 100); do
  rmmod <TV_MODULE>
  sleep 1
  modprobe <TV_MODULE> card=$i
  xawtv
done

Късмет.

Случват се странни неща по някога. Днес реших да пробвам скрипта който ми прати и профилактично пуснах tvtime и... колкото и странно да звучи имаше картина. На какво се дължи не знам, което всъщност е по - лошото... (нито съм инсталирал нещо, нито настройвал). Е разбира се не всичко е идеално... липсва звук... Пробвах да го пусна така modprobe saa7124 oss=1 но не се получи. Ще ви помоля и този път ако имате идея да я споделите.

Благодаря!