Re: lug-bg: тв. тунер

  • Subject: Re: lug-bg: тв. тунер
  • From: nforcer@xxxxxxx
  • Date: Wed, 25 Jan 2006 09:19:21 +0200

За звук - пробвай  да смениш в tvtime източника на сигнала
от television на television-mono или обратно ако имаш такъв
избор ,също виж от миксера line in да не е мутнат или
конфигуриран като изход ако си с вграден звук.

Цитат на писмо от Атанас Мавров / Atanas Mavrov

http://linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=forum&msg=10690
> [...]
> пише):

> Случват се странни неща по някога. Днес реших да пробвам
> скрипта който ми
> прати и профилактично пуснах tvtime и... колкото и
> странно да звучи имаше
> картина. На какво се дължи не знам, което всъщност е по -
> лошото... (нито съм
> инсталирал нещо, нито настройвал). Е разбира се не всичко
> е идеално... липсва
> звук... Пробвах да го пусна така  modprobe saa7124 oss=1
> но не се получи. Ще
> ви помоля и този път ако имате идея да я споделите.

Slon.bg ™
Симпатичният магазин за
книги, DVD, игри и музика
http://www.slon.bg