lug-bg: Re: lug-bg: Рестартиране на сървър със SATA диск

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: Рестартиране на сървър със SATA диск
  • From: Skeleta <g_georgiev.sz@xxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Jan 2006 08:51:19 +0200

deb4o wrote:

Имам сървър който е с вградена видео карта и SATA хард диск. На две машини
пробва да инсталирам Дебиан. Всичко е ок, но при рестартиртирането стига до
край, но машината не тръгва да се рестартира.

Някой да е имал подобен проблем ?

Вероятно при инсталацията диска бива открит с пакета discover, който представлява програма за откриване на хардуер и включване на необходимите драйвери.

Пакета discover при стартиране на системата се стартира по подразбиране след mount, т.е. Debian-а ти първо се опитава да монтира дискове, за които още не са включени драйверите.

Проблема се решава, като смениш реда на стартиране на пакетите. При мен съм го направил така (като root):

cd /etc/rcS.d
ln -s ../init.d/discover S23_correct_discover

Давам му ред на стартиране 23, за да изпревари и LVM (защото ползвам LVM, а той дефинира виртуални дискове, които за да станат, трябва да са видими реалните дискове).

Писъл съм в bugtrack-а на Debian за този проблем преди 10-тина месеца, но не знам дали е оправен в новата версия.

Надявам се това да ти е проблема !

   Скелета