Re: lug-bg: nvidia, tv-out, overlay, xine/mplayer

  • Subject: Re: lug-bg: nvidia, tv-out, overlay, xine/mplayer
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Feb 2006 15:49:37 +0200

Alexander Iliev wrote:
Притежател съм на видео карта произведена
от NVidia. Картата е GeForce2 MX400 с TV Out.
Инсталирал съм официалните затворени драйвери
от сайта на nvidia. Пробвал съм какви ли не
комбинации от конфигурации (отделен X screen
на телевизора, TwinView)... Въпроса ми е има

отделен X екран на телевизора ти трябва.

ли някаква конфигурация на картата и/или
xine/mplayer, при която видеото, което се
просфирва в момента да излиза на телевизора,
без телевизора да се използва иначе от
X сървъра.

Не знам доколко ясно се изразих, затова ще
се опитам да поясня. Под операционната система
MS Windows с помощта на софтуера BSPlay има възможност
tv-out изхода на картата да се използва по именно такъв
начин. Пускаш филма и той излиза на телевизора
на fullscreen, като същевременно самия BSPlayer може
да се минимизира и изобщо монитора да си се използва
за други цели, докато филма си върви на телевизора.
Ако не се лъжа се настройваше точно BSPlayer да ползва
някакъв overlay на tv-out изхода.

Намерих няколко интересни неща в google по въпроса,
но така и не можах да ги подкарам, а и не съм сигурен,
че са точно това, което ме интересува.

Ей това е функционалността, която искаш май.
http://georgi.unixsol.org/diary/archive.php/2006-01-18

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/