Re: lug-bg: nvidia, tv-out, overlay, xine/mplayer

  • Subject: Re: lug-bg: nvidia, tv-out, overlay, xine/mplayer
  • From: Веселин Михайлов <melkor.vmm@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Feb 2006 18:40:13 +0200

Аз бих бих искал да попитам със тази конфигурация забивала ли ти е
машината? Аз съм с FX5200 и с почти идентична конфигурация на xorg,
обаче на случайни периоди ми забива цялата машина. В момента в който
изключа TV-Out-а от конфигурацията - нямам никакви проблеми. А някак си
ми писна всеки път като искам да гледам филм да трябва да си спра X-a,
да смения конфигурационния файл и да го стартирам отново.