Re: lug-bg: nvidia, tv-out, overlay, xine/mplayer

  • Subject: Re: lug-bg: nvidia, tv-out, overlay, xine/mplayer
  • From: Georgi Krystev <gkrystev@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Feb 2006 16:48:20 +0200

Съжалявам, че се намесвам така в темата по никое време но просто искам
да уточня следното.

В MS Windows за въпросните карти на nVidia при режим "Twin" на екраните
има една опция "Full Screen Video".

Идеята в тази опция е да пуска на 2-рия екран всяка една апликация която
използва DirectDraw във FullScreen mode, докато през останалото време си
е просто "Twin".

Мисля, че тази екстра я няма в Linux.

Ето един адрес който описва какви възможности имат драйверите под Linux:
ftp://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/1.0-8178/README/appendix-d.html

Георги Кръстев