Re: lug-bg: one more samba problem

  • Subject: Re: lug-bg: one more samba problem
  • From: "deb4o" <deb@xxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Mar 2006 11:25:03 +0100

но защо не пуснеш., самбата се логва в един файл и да видиш къде ти гърми.

Аз имах подобни проблеми с изтрити папки и там в лог всичко си казва. Поне
при мен казва кога даден файл е копиран, да ли е отказан достъп на
потребител и т.н.

Може по горе да си пуснал поне част от лог-а но според мен в момента само
гадаем къде може да е проблема.

Най интересното е че и с лог файловете, какво и да излиза там,. така и не
мога вече 5-ти ден да подкарам самбата като файлов сървър и да могат разни
потребители ралични достъпи да имат.