lug-bg: Семинар 2006 - подготовка

  • Subject: lug-bg: Семинар 2006 - подготовка
  • From: Skeleta <g_georgiev.sz@xxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Apr 2006 13:51:57 +0300

Здравейте,

Тук в Стара Загора започнахме работите по подготовката на семинара.
Ето накратко състоянието на нещата:

==== Организационни работи ====

1. В клуб Отворено Общество сме резервирали датите 3-4 юни (събота и неделя). Предстои да подготвим официална молба и да получим одобрение от УС на клуба за тяхното съдействие.

2. Проведохме предварителни разговори за осигуряването на жива класическа музика (дует флейта и виолончело). Идеята е тази музика да запълва паузите между лекциите.

3. Тук нямаме апаратура и хора за запис на лекциите (звук и картина), затова ви моля да проверите има ли възможност като миналата година от София да дойдат подготвени екипи за тази работа.

4. Нямаме заявка от LPI за провеждане на изпит, но има готовност в неделята да се направи и такова мероприятие.

==== Програма на семинара ====

1. От писмата ви в групата е ясно, че има интерес към темите "Клъстери в Linux", "Voice Over IP в Linux" и "Xen" (последното не знам дали не спада към темата с клъстерите).

2. Засега само един лектор се появи (Николай Калчев за VoIP).

3. Аз имам опит с High Availability Cluster за HP-UX и мога да направя общ коментар за проблемите и възможностите на този тип клъстери, но нямам опит с никакви клъстери под Linux, затова е важно да намерим основен лектор по темата "Клъстери".

4. Ако няма голям наплив на лектори и теми, можем по-кротко да я караме - с кратки съобщения, интересни случки и пр. неща, докато дойде време за бирата. Няма нужда да се преуморяваме.

==== Сувенири ====

1. Тази година нямаме план за фланелки или други сувенири.

2. От миналата година останаха значки на групата (те са без дата, така че са актуални). Мисля, че са у Ал. Шопов и Валери Дачев. Дано са живи и здрави да дойдат с непродадените, за да имаме сергийка за значки.

Ами това се сещам засега, моля бъдещите лектори да ми пращат кратки резюмета на личния ми mail, може да подготвя страничка с програмата.

Очаквам вашите коментари и предложения !

   Скелета