  • Subject: Re: lug-bg: Семинар 2006 - подготовка
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Apr 2006 14:05:05 +0300

On Thursday 27 April 2006 13:51, Skeleta wrote:
> [...]
>
> ==== Организационни работи ====
>
> 1. В клуб Отворено Общество сме резервирали датите 3-4 юни (събота и
> неделя). Предстои да  подготвим официална молба и да получим одобрение
> от УС на клуба  за тяхното съдействие.
>
> 2. Проведохме предварителни разговори за осигуряването на жива
> класическа музика (дует флейта и виолончело). Идеята е тази музика да
> запълва паузите между лекциите.
>
> 3. Тук нямаме апаратура и хора за запис на лекциите (звук и картина),
> затова ви моля да проверите има ли  възможност като миналата година от
> София да дойдат подготвени екипи за тази работа.

Аз съм насреща, лаптоп-а ми е подготвен за видео (заснемане, до тогава се ще
намеря време да си patch-на ffmpeg-а за да можем и да stream-ваме). Камера
също имам и статив ще нося. Само имаме нужда от един по-големичък външен диск
защото аз имам място само за около 2h и 30m видео.

> 4. Нямаме заявка от LPI за провеждане на изпит, но има готовност в
> неделята да се направи и такова мероприятие.

Ако се организира курс аз си пускам заявката да се явя на него.

> [...]
> бирата. Няма нужда да се преуморяваме.
>
> ==== Сувенири ====
>
> 1. Тази година нямаме план за фланелки или други сувенири.
>
> 2. От миналата година останаха значки на групата (те са без дата, така
> че са актуални). Мисля, че са у Ал. Шопов и Валери Дачев. Дано са живи и
> здрави да дойдат с непродадените, за да имаме сергийка за значки.
>
> ================
>
> Ами това се сещам засега, моля бъдещите лектори да ми пращат кратки
> резюмета на личния ми mail, може да подготвя страничка с програмата.
>
> Очаквам вашите коментари и предложения !

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG