Re: lug-bg: Postfix permit_mynetworks

  • Subject: Re: lug-bg: Postfix permit_mynetworks
  • From: Иван Попов <ipopov@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 03 Jun 2006 19:31:46 +0300

Мдааа както обикновенно проблемът си е в моят телевизор
Промените които направих са :
закоментирах реда mynetworks = 127.0.0.0/8, 192.168.11.0/24 и вместо
него според това  (http://www.postfix.org/basic.html#inet_interfaces)
trust-вам само локал хост с mynetworks_style = host
Освен това в самият мейл клиент изрично указвам в Security and
Authentication - Use Security Authentication [check] TLS (нещо което по
дефолт е NONE и въобще не стига до TLS check)
При правилно генериран и описан сертификат всичко работи както се очаква.