Re: lug-bg: KDE troubles

  • Subject: Re: lug-bg: KDE troubles
  • From: Kamen Medarski <kmedarski@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jun 2006 03:29:35 +0300

On Thu, 29 Jun 2006 14:48:49 +0300
"Dimitar Georgiev Popov" <insane@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Здравейте,
>
> Ползвам SUSE 10.1 с KDE 3.5.1 и имам следните два проблема, които не
> са нещо съществено, но се сблъсквам с тях всеки път, когато се log
> in-на, и реших, че е крайно време да взема мерки:
>
> 1. Ползвам ALSA и KAMix; проблемът е, че всеки път като се log in-на
> в KDE-то, то ми зарежда някакви настройки на силата на звука, които
> явно са останали отдавана; променям ги с KAMix, но следващия път като
> се log in-на, те пак са си старите.
>
> 2. Вторият проблем се появи когато минах на SUSE 10.1 (от 10.0);
> [...]
Отностно първия проблем мога да те насоча да погледнеш Контрол Центъра
за някаква допълнителна настройка отностно звука, или пък след като
насториш звука, ако имаш автоматично зареждащ се кмикс, ти препоръчвам
да използваш бутона "Save Session" ако случайно имаш запаметени
настройки там.

Отностно втория досаден проблем мога да ти препоръчам да не използваш
функциите на Контролния Център, а да дефинираш клавишна комбинация
която да ти превключва глобално клавиатурните подредби. Защото и аз
срещам подобен проблем. Естествено е ако не си го правил да попиташ,
"абе аджеба ... как да го направя това ?".
Мога да ти препоръчам да следваш тази статия, специално частта за
конфигурация на Хорг :) .
Дано да съм бил полезен с напътствията си, пожелавам ти ползотворна
работа!

  • Относно: