lug-bg: KDE troubles

  • Subject: lug-bg: KDE troubles
  • From: Dimitar Georgiev Popov <insane@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jun 2006 14:48:49 +0300

Здравейте,

Ползвам SUSE 10.1 с KDE 3.5.1 и имам следните два проблема, които не са нещо
съществено, но се сблъсквам с тях всеки път, когато се log in-на, и реших, че
е крайно време да взема мерки:

1. Ползвам ALSA и KAMix; проблемът е, че всеки път като се log in-на в KDE-то,
то ми зарежда някакви настройки на силата на звука, които явно са останали
отдавана; променям ги с KAMix, но следващия път като се log in-на, те пак са
си старите.

2. Вторият проблем се появи когато минах на SUSE 10.1 (от 10.0); става дума за
keyboard layout tool-а в KDE - имам два layout-а: us и bg с layout
variant=phonetic; освен това освен това layout-а важи за прозорец, т.е. в
един прозорец мога да пиша на us, а в друг на bg, без да превключвам ръчно;
проблемът е, че когато пиша на bg - phonetic в един прозорец, после ида в
друг прозорец, в който пиша на us и после се върна обратно в bg прозореца,
вече пиша на bg - bds.

Знам, че проблемите ми не са свързани с конфигуриране на мрежов backup storage
или пък iptables правила, но са част от ежедневието ми и са много досадни :)

Благодаря предварително.

Поздрави,
Митко