Re: lug-bg: PGP/GnuPG Keysigning Party - OpenFest 2006

  • Subject: Re: lug-bg: PGP/GnuPG Keysigning Party - OpenFest 2006
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Oct 2006 19:37:13 +0300

On Fri, Oct 27, 2006 at 05:34:39PM +0300, Peter Pentchev wrote:
> [...]
> малко по-сигурен в принадлежността им.
>
> За нашето keysigning party ще минем през няколко етапа:
>
> 1. Хората, които искат да участват - хората, които искат техните ключове
>    да бъдат подписани от другите - ми изпращат публичните си ключове,
>    заедно с всички user ID's (обикновено e-mail адреси, но не винаги), с
>    които искат да участват, на e-mail адрес keysigning-of2006@xxxxxxxxxxx.
>    Препоръчително е subject-ът на съобщението да започва с "keysigning".
>    Разбира се, ще събирам само публичните ключове, които са дошли
>    подписани от самите тях, *и* които мога да изтегля от публичните PGP

Моля, когато изпращате ключовете, изпращайте резултата от команда
"gpg --fingerprint <key-ID>".  Например "gpg --fingerprint 16194553"
ще изведе:

pub   1024D/16194553 2002-02-01
      Key fingerprint = FDBA FD79 C26F 3C51 C95E  DF9E ED18 B68D 1619 4553
uid                  Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
[...]
uid                  Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
sub   1024g/7074473C 2002-02-01

Това - краткото ID на ключа, неговият fingerprint и списъкът от
user ID-та - е форматът, в който ключът ще влезе в списъка.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx