Re: lug-bg: spam

  • Subject: Re: lug-bg: spam
  • From: "Yulian Stefanov" <stefanov.yulian@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Oct 2006 23:33:38 +0200

Абе Владимире, ти да не си някой робот бе? Взе нещо много да се повтаряш за вече минали неща.
Аз пък няма да се повтарям. Моля проследете треда от линка:
http://linux-bulgaria.org/webarchive/2006/Jun/37107.html

Само щедобавя за твоя информация в случай, че се заинтересуваш.
Няма такова нещо като 100% защита. Най-добрите решения се твърди, че работят на 99%.
Винаги има някакви списици от спам адреси и някави филтри на думи като "виІагра", но те не са 100% ефективни. Винаги има по нещо ново което не е описано и се промъква. Например в работата сме с Brightmail(не почвайте флейм кое е по-добро) и пак имам по едно-две писъмца на седмица.
Пример от днеска: ~356 000 писма за деня, спам 43%, вируси 3%.
Този домейн bastun не ти ли предлага такова нещо? Няма ли спам филтри на твоята пощенска кутия? Или наистина е бастун кутия?

Но ти да не предполагаш, че ще се появи някой роб дето ще чопли по сървъра и ще трие всичко дето не е за твоята поща? Или ще седне да ти угажда специално на тебе? Или ще седне да чете вместо тебе за да търси някакво решени специално за теб?

п.с. Само не разбрах този път дали се отписваш от листата или не?

2006/10/27, Vladimir Smolensky <zaphod@xxxxxxxxxx>:
Delyan Atanasov wrote:

> Така, изгонихме го.....сега да спрем да спамим :)

Smeshnici, bqh wi pisal po wyprosa, obache ponejw wsichki tuka sa hiper
experti, nqma koj da deshi problema.
Ta, kato reshenie da gonim hora... Za kwo sa ni poweche hora w lug-bg...
nali taka i taka sme se sybrali AZ, Gosho  i LEwia mi krak.

I taka na temata. Moje da si zabiwate glawite kato shtrausi i da se
prawite che problem nqma no pak shte powtorq:

1. Lista w koqto powecheto hora se smqtat za malko ili mnoo linux
sistemni administratori e pylna s spam.
2. Wseki si ima nqkyw filter da si reje spama. Wsichki koito tuk se
schitat za nqkwi awtoritet twyrdqt che problem NEMA!!
3. Spama obache si fyrchi kydeto si iska i wyobshte do adres
lig-bg-list@xxxxxxxxxxxxxxxxxx moe si prashta kuco si sakato.
4. Kupchina smeshnici, teoritici koito ne mogat da reshat sobstwenite si
problemi (estestweno towa ne sa washite problemi, a na nqkoj drug)
raziskwat zadylbocheni i slojni temi.
5 Wsyshtnost spama tuka se tolerira za da moje da bydat izgoneni tezi
koito ne sa dostoini da chetat tazi newetoqtno interesna i inowatiwna
list-a.
6. Kupchina smeshnici, teoritici koito ne mogat da reshat sobstwenite si
problemi (estestweno towa ne sa washite problemi a na nqkoj drug).
7. Obqsnete mi che sym nagyl i ne uwajawam kapacitetite nasybrani tuk
zashtoto im goworq mrysotii...
8. Kupchina smeshnici, teoritici koito ne mogat da reshat sobstwenite si
problemi (estestweno towa ne sa washite problemi a na nqkoj drug)
raziskwat zadylbocheni i slojni temi
9. Mnooo wi blagodarq za wnimanieto...

P.S. Otnowo se opitwam sys wzlom da nakaram nqkoj tuk da reshi edin
elementaren problem no ... molqwi se ne mi otgowarqjte... towa che
sexygir7292@xxxxxxxxxxx moe da prashta
spam do tozi list kogato si poiska e nekaf neznachitelen problem. A i
kwo e jiwota bez spam... skuka.

--
Yulian Stefanov
stefanov.yulian@xxxxxxxxx