Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!

  • Subject: Re: [Lug-bg] Атакуваха ме; за сега положението е овладяно!
  • From: "Dimitar Vasilev" <dimitar.vassilev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Nov 2006 12:50:23 +0100

2006/11/23, Dimitar Vasilev <dimitar.vassilev@xxxxxxxxx >:
> Без паника

Ааа, аз даже мисля да ходя да ям. Вече от около 1 час положението е
овладяно, и вече само разглеждам още подробности за случилото се :)

> - пусни един tcpdump на MX-а

аммм, tcpdump-a съм го пуснал, даже по едно време събирах IP, адреси,
но в последствие се оказах -> отвсякъде са. За много кратко време
записах 46Кб с ИП-та :). И незнам от тях кой истински, кой не.
Имаш ли възможност да препращаш ip-тата към perl whois към различни сървъри?
В такъв случай генерирай снорт сигнатура и изфилтрирай писмата генерално по разширение на файловете.

>, snort, логване на named за
> резолвера и

виж, сега ще гледам за логване на named-а, пак ще ми даде малка следа :)

daemon.info в syslog.conf +rndc querylog on за named 9.x

>  Колкото до zip-a - може и да е mail bomb - правиш го че е 5МБ, а в
> действителност е 5Г.

Ако не си навит за вирусите - приготви си  още 2-3  машинки и дистрибутирай товара.
spamd бридж пред мейлсървъра също може да свърши работа.
За МГУ ли иде реч?
http://undeadly.org/cgi?action="">
--
Димитър Василев
Dimitar Vassilev

GnuPG key ID: 0x4B8DB525
Keyserver:
pgp.mit.edu
Key fingerprint: D88A 3B92 DED5 917E 341E D62F 8C51 5FC4 4B8D B525