Re: [Lug-bg] Mind-boggling: dynamic multipoint vpn под Линукс.

  • Subject: Re: [Lug-bg] Mind-boggling: dynamic multipoint vpn под Линукс.
  • From: Tsvetin.Vasilev@xxxxxxxxx
  • Date: Tue, 31 Jul 2007 10:39:21 +0300
  • Cc: Linux Users Group - Bulgaria <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>, lug-bg-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Може би иска всичките отдалечени точки да са в един мрежови сегмент? (поради някаква причина, не обсъждаме каква:) )
Поздрави
Цветин

Danail Petrov <danail.petrov@xxxxxxxxxxx>
Sent by: lug-bg-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

31.07.2007 02:35
Please respond to
Linux Users Group - Bulgaria <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>

Linux Users Group - Bulgaria <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
cc
Subject
Re: [Lug-bg] Mind-boggling: dynamic multipoint vpn под Линукс.

Добре де, аз нещо не разбирам. Кой ще бъде root bridge-a, и как си
представяш цялата тази мрежа изградена логически ? Имаме 7
рутера....защо трябва да ползваме ethernet технология измислена за loop
prevention, след като хората са измислили маршрутизиращи протоколи? (да
не следиш Blog-a на Делиян? :))))

Немога да проумея необходимоста от STP ...

Поздрави!

--
Danail Petrov
Senior Network Administrator

[attachment "smime.p7s" deleted by Tsvetin Vasilev/BG/CCHBC] _______________________________________________

LEGAL DISCLAIMER:This e-mail contains proprietary information some or all of which may be legally privileged. It is for the intended recipient only. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author by replying to this e-mail. If you are not the intended recipient you must not use, disclose, distribute, copy, or print this e-mail.