Re: [Lug-bg] Debian 4.0r0 и Ati radeon 2600 Pro

  • Subject: Re: [Lug-bg] Debian 4.0r0 и Ati radeon 2600 Pro
  • From: "Dimitar Tomow" <the.real.maniac@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Sep 2007 20:37:19 +0300

no screen found е типична грешка, може мишката да не ти е открил, но е core device И пищи че няма един екран , който да е на 6 , че да сеползва за терминал щото няма едно от core у-ва та примено мишка :)

така че дай целият лог :) :P :) пп: не съм чел целите мейли, но .. тази тема е доста изтъркана и все пак .. всеки в началото е лко неориентиран.