[Lug-bg] Клавиатурни неволи

  • Subject: [Lug-bg] Клавиатурни неволи
  • From: "Ivan Bogouchev" <ivan.bogouchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Sep 2007 20:30:23 +0200

Здравейте,

имам нужда от малко помощ със следните дребни проблеми с току-що инсталирана Ubuntu 7.04.

Използвам френска и българска фонетична клавиатурни подредби.
По принцип фонетичната подредба е базирана на qwerty, а при мен клавиатурата е azerty. В последствие, някои букви не са си на местата. Например А и Я, В и З и др. са разменени а други, като : и ; просто липсват.
Има ли начин да накарам фонетичната подредбата да се държи като при qwerty клавиатура?

Втория проблем е че клавишните комбинации не работят, когато съм превключил на кирилица. Например ctrl+T във Firefox не отваря нов таб.

Трето: имам няколко мултимедийни бутона за регулиране на звука и други подобни. При по-стари (доста по-стари) версии на Гном си ги настройвах през глобалните бързи клавиши. Само че сега частта звук там е празна.

Мерси предварително

--
Ivan