Re: [Lug-bg] Клавиатурни неволи

  • Subject: Re: [Lug-bg] Клавиатурни неволи
  • From: "Doncho N. Gunchev" <gunchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Oct 2007 16:15:17 +0300

On Saturday 2007-10-06 22:09:38 Евгени Симеонов / Evgeni Simeonov wrote:
> Doncho N. Gunchev написа:

> //offtopic
>
> Ако съм разбрал правилно за КДЕ ползвате втора клавишна комбинация от
> рода на CTRL+Ф.Във аплета за промяна и настройка на клавиатурните
> подредби това се решеваше със включването на една отметка,доколкото си
> спомням със леко неинтуинтивно название.Съжелявам но в момента съм на
> компютър само със windows и на линукса имам само GNOME Debian/stable

Съвсем вярно: Custom -> Advanced -> Alternative key. None/Default/Custom
са радио бутони, не отметки между другото.
Но ако трябва да бъда честен, това го ползвам докато престане да ме мързи
да си компилирам kkbswitch.sf.net и не си настроя превключването
глобално в xorg.conf. По този начин добрия стар Alt+Shift работи чудесно.
Ctrl-? си работят без проблем, за Alt+? трябва да се задават алтернативни
варианти с кирилица (т.е. примера ти трябва да е Alt+Ф)... поне в KDE.
Ctrl+Alt+? също работят, пробвах току що.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev, GPG key ID: 0EF40B9E, Key server: pgp.mit.edu