Re: [Lug-bg] приротитизиране на трафик

  • Subject: Re: [Lug-bg] приротитизиране на трафик
  • From: boikov@xxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Nov 2007 19:29:37 +0200

За този ред моя грешка написах го преди да съм допрочел :)

както и да е.

http://lartc.org/howto/lartc.adv-qdisc.ingress.html

е тука пише:

"Each interface however can also have an ingress qdisc which is not
used to send packets out to the network adaptor. Instead, it allows
you to apply tc filters to packets coming in over the interface,
regardless of whether they have a local destination or are to be
forwarded."

варянта на който се е спрял, няма как да работи при положение, че му е
запълнен капацитета.

Поне аз бих изнесъл WWW за рутера.

поздрави
Y.Boikov