Re: [Lug-bg] LiveCD и SATA CD/DVD-ROM

  • Subject: Re: [Lug-bg] LiveCD и SATA CD/DVD-ROM
  • From: "Yordan Georgiev" <y.georgiev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Apr 2008 14:03:54 +0300

http://grml.org/ - би трябвало да свърши работа.

2008/4/11 Spas Pavlov <spas@xxxxxxxxxxx>:
On Friday 11 April 2008 10:30:58 Dimitar Pavlov wrote:
> Здравейте,

Здравей,

> Съществува ли дистрибутив с LiveCD , който да поддържа SATA CD/DVD-ROM ?
> Едно бързо запитване в Гугъл не ми даде отговор на този въпрос,
> но за сметка на това извади форуми, в които се обсъжда този проблем.
> Има ли директно готово решение, което да се изтегли, или трябва да се
> компилира ядро ?
>
> ДПП

Съществува естествено.  Сигурно всички дистрибуции, които имат Live CD.
SATA CD/DVD-ROM не е нещо по-различно от SATA HDD или от PATA CD.

Мисля че неправилно задаваш въпроса. Питай  Гугъл дали се поддържа дадения
чипсет на дъното.  Вчера си изгубих деня докато инсталирам Федора на един
Dell Optiplex 320, защото дъното е с ATI Technologies Inc SB600 чипсет.

Успех!

Спас Павлов

С уважение,
Й. Георгиев.