[Lug-bg] Stara Zagora -rektorat

  • Subject: [Lug-bg] Stara Zagora -rektorat
  • From: Лина Йорданова <lina@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 03 Jun 2008 18:05:05 +0300

Здравейте,
Моля ви, не се обърквайте по отношение на мястото на срещата. :)
Тя е в Ректората, който се намира извън града, в началото на Стара
Загора в западния край.
Непосредствено след табелата на града след с. Богомилово на 500 м, ако
идвате от западна посока и след кв. Железник, ако идвате от изток.
Там са също Аграрен, Ветеринарномедицински факултет и ветеринарни клиники.
На ул."Армейска" 11 се намира педагогическия факултет на универистета,
но студентките са вече в сесия.
Би било добре хората без осигурена нощувка за 7.06.08 да ми се обадят.
В Студентски общежития таксата е вдигната на 10 лв. от 1.06.08.
Осигурила съм засега около 15 места+възможностите за гостуване у нас и у
колегата Желев. Проучвам въпроса и за Българо-германския учебен център.
За нощувките ми звънете на 0886263873 - Йорданова, за да не занимаваме
целия лист с тези проблеми.
Трябва да ми препоръчате и работно време на барчето. Например, на обяд
на 07.06, към 16-17 часа, за закуска на 8.06 и други такива.
Поздрави
ЛЙ