  • Subject: Re: [Lug-bg] Stara Zagora -rektorat
  • From: Danail Petrov <danail.petrov@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 03 Jun 2008 20:02:16 +0300
  • /m: 46

Струва ми се, че ще е най-добре някой който има възможност да отиде да вземе точните GPS координати и да ги пусне тук. Така ще избегнем на 100% всякакви недоразумения ;-)

Иначе ЕВАЛА за организацията и поетия ангажимент!!!

Ще се опитам да направя всичко възможно да дойда, дори може и да се опитам да ви разкажа малко повече за динамичните маршрутизиращи протоколи в Линкус, IPSec в Линкус, Layer2/3 VPN с помоща на OpenVPN и те така. Общо взето мога да се опитам да разкажа за всичко свързано с networking-а в Линукс. Само дано успея .... И все пак, би било добре да върнете някакви коментари относни лекциите. Дори сега ми идва на ум следната идея. Тъй като до сега единствено Мариян беше този който каза за какво иска и може да говори, но след като е твърде вероятно да не дойде, би било добре всеки от нас да предложи за какво може да разкаже и съответно какво би искал да слуша. Така ще видим къде има най-много пресечни точки, и ще се организираме. Все пак имаме по-малко от седмица за да обсъдим това ...

Ами това е от мен!

Поздрави,
Данаил Петров

Лина Йорданова wrote:
Здравейте,
Моля ви, не се обърквайте по отношение на мястото на срещата. :)
Тя е в Ректората, който се намира извън града, в началото на Стара Загора в западния край. Непосредствено след табелата на града след с. Богомилово на 500 м, ако идвате от западна посока и след кв. Железник, ако идвате от изток.
Там са също Аграрен, Ветеринарномедицински факултет и ветеринарни клиники.
На ул."Армейска" 11 се намира педагогическия факултет на универистета, но студентките са вече в сесия.
Би било добре хората без осигурена нощувка за 7.06.08 да ми се обадят.
В Студентски общежития таксата е вдигната на 10 лв. от 1.06.08. Осигурила съм засега около 15 места+възможностите за гостуване у нас и у колегата Желев. Проучвам въпроса и за Българо-германския учебен център. За нощувките ми звънете на 0886263873 - Йорданова, за да не занимаваме целия лист с тези проблеми. Трябва да ми препоръчате и работно време на барчето. Например, на обяд на 07.06, към 16-17 часа, за закуска на 8.06 и други такива.
Поздрави
ЛЙ

--
Danail Petrov