Re: [Lug-bg] ????????? ???????????

  • Subject: Re: [Lug-bg] ????????? ???????????
  • From: vladi <altoas@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Jul 2008 20:51:21 +0300

дебиан е стабилен върху стар хардуер. на нова машина ще прави проблеми със сигурност, колкото и да го харесвате Ubuntu е advanced версията..

Mihael Mihalkov wrote:
2008/7/11 DVD <deyandoichev@xxxxxxxxx>:

> [...]
> Това наклони нещата в полза на Debian и може би ще си поиграя повечко и ще сложа Etch на въпросните машини.

2002 не бях пробвал. Сигурен ли си, че има съвместимост с чертежи, чертани с по-нови версии?

Иначе съм съгласен, че Debian е правилния избор. Върху неща като PCLinuxOS девелопърите наблягат повече на външният вид и уж юзър-френдлинесът, но ако ти трябва нещо стабилно, което да върши работа и да знаеш, че няма да се вкисне (то си зависи от потребителите де), искаш Дебиан. Може би както каза Дамян ще е по-добре да сложиш Лени.

2008/7/10 Andrey Marinov <andreshko@xxxxxxxxxx>:

> IntelliCAD добре тръгваше през wine - опитът ми е от 2002 г на RHL 7.3 (по-точно ползвах CMS IntelliCAD). Гърмеше, разбира се, зависи как ще го ползваш. При мен гърмеше при опит за изпълнение на дефинирани от мен външни AutoLISP команди, но с вградените си работеше отлично. Да не говорим, че това е най-съвместимият с AutoCAD CAD, както като поддръжка на DWG, така и като ГПИ. Не е свободен, но цената му е символична.

Разглеждах част от тях. Има един Bricscad, който се държи добре. Самите разпространители го рекламират и като линукс съвместим, като линукс версията всъщност е просто емулация с wine, но няма значение. Изглежда добре и е съвместим с новите чертежи. Проблемът е, че цената му хич не е символична. Ще потърся по-евтини и евентуално нейтив версии