[Lug-bg] С какъв кабел да свържа Nokia 1200 към компютъра и как да я достъпя под Линукс

  • Subject: [Lug-bg] С какъв кабел да свържа Nokia 1200 към компютъра и как да я достъпя под Линукс
  • From: Александър Шопов <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Mar 2009 08:42:59 +0200

Здравейте,
Има ли някой идея с какъв кабел (и откъде да го взема) и как с gnokii да
си достъпя телефона — Nokia 1200?
Въпросът ми вероятно е премалоумен, но в момента се чувствам абсолютно
малоумно поради следната случка:
Имам и Nokia 1110i. И за двата модела кабел за данни от официалния сайт
на Nokia за България не е даден. Затова търсих по магазинчетата докато
на едно място не ми продадоха кабел от телефона 1110i към USB. В
комплекта има CD със софтуер за Уиндоус. След като няколко пъти не можах
да подкарам кабела под Линукс с gnokii вдигнах рамене и реших все пак да
тествам под Уиндоус. И тогава става веселото — първо CD-то съдържа
най-вече софтуер с инструкции за кракване — хем си плащам, хем ми
пробутват боклук. След това се оказва, че на всичкото отгоре
антивирусните програми надават вой до небесата, че е бъкано с троянски
коне по CD-то. Не просто боклук, ами и зловреден такъв. Та така
безславно ми свърши тестването.
Явно не мога да разчитам на това, че търговците биха ми свършили работа
като им плащам — очевидно такова изискване им идва прекомерно. Силно
демотивиран съм да търся кабел за 1200 без допълнителна информация.
Та въпросът ми е — имате ли информация за кабелите за данни за Nokia
1200, които да вървят под Линукс?
Поздрави:
ал_шопов