Re: [Lug-bg] Как да подкарам Autocad в Debian ?

  • Subject: Re: [Lug-bg] Как да подкарам Autocad в Debian ?
  • From: Иво Тачев <ivo_linux@xxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Jun 2009 12:26:55 +0300

Моите предпочитания са на страната на ProgeCAD LT2006. Ядро IntelliCAD, пълен
функционален и ергономичен аналог на AutoCAD, безплатен за лично ползване
(без 3D функции), работи ми в SuSE 10.1/wine 0.9.22, но без записване в DWG, а
само в DXF, и в редки случаи - с някои артефакти в графиката. Все още се
намира тук-там из Мрежата и не изисква регистриране и пр. По-новата версия
ProgeCAD 2008 Smart работи много бавно и нестабилно, дори в Windows.

Поздрави,
Иво