Re: [Lug-bg] openssl i omnikey

  • Subject: Re: [Lug-bg] openssl i omnikey
  • From: Vladimir Vitkov <vvitkov@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Jun 2009 13:32:21 +0300

Имам omnikey но не съм опитвал да го вържа със ссл (въпреки че съм го
ползвал за да си генерирам random числа)

За интересуващите се как да тръгне (Omnikey Cardman 6121):
 * инсталират се opensc openct и зависимостите им и тръгва. Не
инсталирайте pcsc-lite
 * Някои сертификати (например моя) правят дребен проблем с
показването на два пин диалога. Това се решава с:
http://alex.stanev.org/blog/?p=126

За опенссл и на мен ще ми е интересно да чуя.

С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com
http://www.supportbg.com