Re: lug-bg: samba

  • Subject: Re: lug-bg: samba
  • From: bkrosnov@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Sat, 17 Jul 1999 13:57:07 +0300

> Znachi i az imah tozi problem. Eto i moeto reshenie:
> Kogato se logvash v mrejata sys Win mashinite izpolzvai user "nobody " bez
> parola. Pri men taka rabori . Predpolagam znaesh kak da si konfigurirash
> sambata za da ti vijdat Win mashinite niakoia dir ( naprimer public ) v Linuxa.
> Ako vsichko tova si go napravil niama da imash problemi. A sega ti mi kaji na
> men Kak da si mountna Win ustroistvo ot localnata mi mreja za da moga da go
> vijdam v Linuxa.
Ima 3 nachina da polzwash windows-ki share-nati dqlowe do kolkoto mi e
izwestno.

1. sys smbclient - ima go standartno w sambata, raboti pochti kato ftp
:), primerno
        smbclient //boza/c -I ip

2. sys smbmount koeto wyrshi rabotata po podgotowkata na windowskiq
share za mount ot kernel-a. Wyw novite sambi formata e neshto ot sorta
na
        smbmount //boza/c -I ip -c 'mount /dir'

3. Novata wersiq na Midnight Comander poddyrja VFS na windowski share-i.
Do kolkoto znam e po podoben nachin kakto predi beshe VFS-a na ftp.
wlizash w mc-to. I pishesh cd ftp://ftp.techno-link.com/pub i si gotow.
Ne znam kak e tochno formata za SMB. Towa ne sym go probwal s SMB, samo
s ftp.

Ne e zle wse pak da izchetesh man pageowete na smbclient i smbmount :)))

Boyan
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с: