Re: lug-bg: samba

  • Subject: Re: lug-bg: samba
  • From: judas@xxxxxx (Hristo Georgiev)
  • Date: Fri, 16 Jul 1999 22:39:36 +0300

Marian Popov wrote:

> Znachi i az imah tozi problem. Eto i moeto reshenie:
> Kogato se logvash v mrejata sys Win mashinite izpolzvai user "nobody " bez
> parola. Pri men taka rabori . Predpolagam znaesh kak da si konfigurirash
> sambata za da ti vijdat Win mashinite niakoia dir ( naprimer public ) v Linuxa.
> Ako vsichko tova si go napravil niama da imash problemi. A sega ti mi kaji na
> men Kak da si mountna Win ustroistvo ot localnata mi mreja za da moga da go
> vijdam v Linuxa.
>
> 10 x
> mano

Zdrawejte pak...znaci ako move nqkoj da mi prati fail-a smbpasswd nqma da e lo[o. Nqmam
go izob]o i ne znam kakwo trqbwa da sydyrva.Sys nobody i pcguest pak ne stawa
:(....Sega...za da wivda[ [ernati win ustrojstwa dave ne ti trqbwa fail-a
smb.conf.....az go slovih cak kogato iskah da wivdam linux-a. komandata e slednata :
#smbclient \\\\ma[inata\\diska Towa e samo.Mnogo e wavno naklonenite certi da sa 4 i
posle 2...A za da widi[ [ernatite ustrojstwa po mrevata #smbclient  -L <ime na PC-to>
Az syn sys Slackware 4.0 i nqmam problemi...obace na edin poznat sys RedHat 6.0 ima
sy]iq problem kato twoq....ubihme se ama ne movem da se lognem kym [ernatite win
diskowe. Re[ihme da smenim samba servera ama o]e do nikyde ne sme.

HGG

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

  • Във връзка с: