Re: lug-bg: backup mail server

  • Subject: Re: lug-bg: backup mail server
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Wed, 21 Jul 1999 15:32:04 +0300

Ivailo Ivanov wrote:

> purvo da blagodaria na boyan i na zezo za izcherpatelnite obiasnenia...
> obache az tova s mx zapisite sum go napravil veche... problema e che tri
> dena se mucha s tia relay hostove i iavno neshto ne pravia kakto
> triabva, zashtoto nito gargata nito suseda praviat tova koeto iskam :))
> ta moje li malko info za tova relay-vane...
> i triabva li da ochakvam, che ako na dvete mashini imam registriran user
> X i ednata mashina zaspi (da kajem taia s po-visok prioritet), to
> poshtata, shte se poluchi ot user X, registriran na drugata mashina?

obiknoveno tova ne e celta na zanqtieto. po princip poshtata samo se
spoolva na ednata mashina i kato trugne drugata se zasilva natam.

no i drugiq nomer moje da se postigne - trqbva da obqvish dvata domaina
za lokalni i na 2te mashini. v qmail tova stava kato se dobavqt v
/var/qmail/control/{locals,rcpthosts}

us sendmail (po smutni spomeni) si dobavqsh imenata v /etc/sendmail.cw

moje da slojish i aliasi za userite, koto gi nqmash v edna ot sistemite
(vi /etc/aliases ; newaliases za sendmail)

a za relayvaneto ... nqkoj sus sendmail trqbva da kaje kak tochno se
konfigurira tiq dni :)

zezo
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'