RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!

  • Subject: RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Fri, 26 Nov 1999 03:49:22 +0900 (KST)

On Thu, 25 Nov 1999, Stefan Ilivanov wrote:

> Mister eRazer, bihte li mi obiasnili togawa zashto sled osnowen format, i
> repartitsion na hard diska mi, i sled abosulutno pylna instalacia na slackware
> 7, bez nikakwi kompilacii i nastrojki si imah i modem, i wyzka s isp-to, i si
> sediah ciala nosht na linia, i x-a si bachkashe na 16bits, 1024x768
> zashto li si imah i zwuk, s ESS1869 sym
> a s lubimia na wsichki RED HAT, nito edno ot tezi neshta ne e kakto triabwa
> wse triabwa da "se pipne niakade", ami kak now user da "pipa", kato neznae
> nishto za Linux OS, pyk i po dobre se wazpriema, ako niakoj ti kaze ili ti go
> [...]

Znaete li, dosta trudno se chete tova koeto ste napisal. Tochkite i
glavnite bukvi na izrecheniata ne sa izmisleni samo za nechie udovolstvie,
a se izpolzuvat zashtoto sa nuzni za pravilnoto razbirane.

Vyv Vashia post ima kato che li 2 tezi:

1. SW ima po-dobra default konfiguracia. Tova e vyzmozno. Interesno za
grupata obache bi bilo da vidim kakvo po-tochno e napraveno po-dobre i da
razberem zashto Vashia SW se dyrzi po-dobre ot RH. Stava duma za
tehnicheskite prichini. Kak pri ednakyv kernel SW razpoznava po-dobre i
zashto. Tova e za mene tehnicheskia vypros, koito si zasluzava, a ne "SW e
super, RH e bokluk." Poslednoto ne e interesno samo po sebe si.

2. Chovek ima smisyl da pita. Cheteneto na Howtos ne vinagi pomaga
distatychno. S tova syshto sym syglasen. Obache da se razbereme che stava
duma pyrvo za chetene i sled tova - pitane. V po-specialni sluchai moze
pyrvo da byde zadaden vypros "Kyde da procheta?". Chak sled kato e
prochetena nalichnata literatura po daden vypros ima smisyl ot pitane.
Taka e i kato iskate da stignete do Carigrad. Pyrvoto neshto e da se
sdobiete s karta. Sled tova da se opitate da vyrvite po tazi karta i po
znacite po pytia i chak togava ako se zagubite da pitate. Niama smisyl da
stignete do Orlov Most i da pitate policaia "Kak da stigna do Carigrad?".

--JS

PS. Az sym polzuvatel na Debian i haber si niamam kakvo moze da
razlichnoto mezdu SW i RH.