lug-bg: "fucked ..."

  • Subject: lug-bg: "fucked ..."
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Fri, 26 Nov 1999 13:19:43 +0200

Zdrawejte,

Chetoh, chetoh i mi pisna.
Pisna mi da slusham "fucked RedHat", "the best Slack" i pr.
W tazi grupa ima niakolko choweka, koito sa sysadmini i si misliat che
wsichki triabwa da
razbirat pone kolkoto tiah za da se zanimawat s Linux.
Az se zanimawam s Linux ot 2-3 meseca i go polzwam kato Workstation.
Ne mi triabwa da razbiram mnogo. Ne e zadylvitelno i da znam anglijski
perfect.
Razchitam na movestite ako imam problem, ne da mi kazwat "chetech HOWTO,
prekompilirach si kernela, chetech HOWTO i taka do bez kraj.
Ako ne movete da dadete konkreten otgowor, po-dobre ne mi pylnete
kutijata s bokluk.
Tezi deto sa tolkowa golemi specowe da wzemat da kirilizirat Linux,
zastoto ako ste zabrawili,
nie sme LUG w BULGARIA.
Na men licho Mapc mi beshe dal kirilizaciq za RH i tia mi wyrshi
chudesna rabota.
Moga i da cheta i da pisha na kirilica.

Za swedenie na Boyan prehwaleniq mu Slack 7 wyobste ne trugna na moja
komputyr nito
s kompilirania kernel, nito s prekompiliran takyw (werojatno problem s
kernela i Cyrix),
no az ne kazwam "fucked  Slak" i pr. Taka che ne e neobhodimo da mi
hwalish nesto deto ne mi wyrshi rabota.

Imam oste mnogo za kazwane, no za sega stiga.

Spas Pavlov