Re: lug-bg: Off-topic (free books)

  • Subject: Re: lug-bg: Off-topic (free books)
  • From: minus273@xxxxxxx (Nickola Kolev)
  • Date: Fri, 8 Jun 2001 00:13:18 +0300 (EEST)

On Thu, 7 Jun 2001, Svetoslav Nikolov wrote:

âúîáùå íå ñà ãëóïîñòè äàæå.

Çà ñúæàëåíèå íÿìàì ïîãëåä âúðõó òîâà êàê ñòîÿò íåùàòà èçâúí Áúëãàðèÿ,
íî ìè å äîñòàòú÷íî è òîâà, êîåòî âèæäàì òóê. Ïîëîæåíèåòî íèêàê íå å
õóáàâî. Êàòî îñòàâèì íàñòðàíà âúïðîñà çà êà÷åñòâîòî íà êíèãèòå, òî
íå îñòàâà ïî÷òè íèùî äðóãî... :( Çàùîòî ëè÷íî àç åäèíñòâåíîòî, êîåòî
ìîãà äà ñå íàâèÿ äà êóïÿ îò êíèæàðíèöà (çà Âàðíà - íÿêîëêîòî
"Êîìïþòúðåí ñâÿò" èëè ïîä ×àñîâíèêà), å íÿêîÿ êíèæêà çà PHP, ìàêàð
äà íå ñúì ïðîãðàìèñò èëè óåá-äèçàéíåð. Åäâà ëè ùå ñå ðåøà äà ñè âçåìà
"TCP/IP Networking" ïîðåäèöèòå, çà äà ñòàíà MSSE. Íå ïîðàäè íÿêàêâà
äðóãà ïðè÷èíà, à ïðîñòî çàùîòî òå ñòðóâàò ïî 20+ ëåâà. Åìè å**ñè... :(((

> Ta na vaprosa:
> (1)  Interesuva me kakvo misliat horata po vaprosa.

àç ñúì çà - â êîëêîòî è ïðèìèòèâíà ôîðìà äà ñå íà÷åíå òîâà.

> (2) Dokolko e vajno knigite da se prevejdat na Bulgarski.
>   Az lichno nikoga ne sam namiral za neobhodimo
>  da cheta za "wavelets" kato za "valnichki".

íèòî ïúê àç, íî òîâà íå îçíà÷àâà, ÷å íÿìà è èíàêîìèñëåùè...

>   Sashto mi e interesno dali ima ? kolko sa
>   horata naviti da prevejdat ili da pishat v kolektiv.

àç ñúì íàâèò - ïîíå ñ Êàëîÿí Äîãàíîâ ñå ñïðàâèõìå ñ ïðåâîäà íà
"Êàòåäðàëàòà è Áàçàðà". ïîâå÷å îò äâàìà äóøè ñèãóðíî ïàê ùå ñå ñðàáîòÿò.

> (3) Kakvi sa shansovete niakoi da "host"-ne
>    takav sait- v kraia na kraishtata stava duma i kak
>    da se propagandira.

çàñåãà òóê íå ìîãà äà ïîìîãíà.

> (4) Kakvi sa shansovete za populiariziraneto na
> takav sait - znam che naprimer A. Shopov e
> jurnalist.

àç ñúùî ñúì æóðíàëèñò â èçâåñòåí ñìèñúë, íî íå âèæäàì ñ êàêâî ìîãà äà ïîìîãíà.
Àëåêñàíäúð äà ñè êàæå òåæêàòà äóìà ;)))
À è äà âèäèì êàê ùå ñå ïðèåìå ðàäèîïðåäàâàíåòî ïî "Õîðèçîíò" â ñúáîòà.

> (5) Ima li niakoi koito da znae kakvi sa razhodite
>  za publikuvane na kniga - naprimer ako avtora
>  ne shte zaplashtane.

àç - íå. ñúæàëÿâàì.

> na vtorata glava. Za razlika ot men obache
> Kaloian Doganov puska veche vtori prevod
> na Piton.

åâàëà ìó ;))))

>  Predi malko si  spomnih  i edna stara pogovorka "sgovorna drujina
> planina povdiga" ta se prestrashih da napisha
> tozi E-mail. Nadiavam se da ima hora po-kadarni i
> po-nadahani ot men, koito da se vkliuchat.

êîé êîëêîòî å êàäúðåí - òîëêîç. âàæíîòî å äà èìà åíòóñèàñòè.

> Ako ima entusiasti po temata neka pishat.
> Bi bilo hubavo ako stane neshto.

ìè àç ñúì åäèí îò òÿõ. çíàíèåòî å íåùî ìíîãî õóáàâî è íå
òðÿáâà äà áúäå îãðàíè÷àâàíî îò òîâà, ÷å íÿêîé ñè íå ìîæå äà ñè
êóïè íÿêîÿ ñè êíèãà...

minus273

NOTICE TO BULK E-MAILERS: Pursuant to US Code, Title 47, Chapter 5,
Subchapter II, 227, all unsolicited commercial e-mail sent to this
address is subject to a download and archival fee in the amount of $500US