Re: lug-bg: kodirane v razlicni prozorci i window managers

  • Subject: Re: lug-bg: kodirane v razlicni prozorci i window managers
  • From: jason_pramik@xxxxxxx ( )
  • Date: Fri, 23 Aug 2002 23:47:38 +0300

On Fri, Aug 23, 2002 at 09:33:46PM +0200, Victor Senderov wrote:
>Kum tova da pribavya oste edno vuprosce za graficnite sredi i window manageri?
>Moze li da se izpolzva samo window manager, bez KDE, ili Gnome. Primerno da
>si pusna samo window maker ili nesto podobno? (zadnata mi misyl e
>byrzodeistvie). Na mene mi tryabva nesto, koeto trugva za 0 sekundi

 Íå ìîãà äà òè ïîìîãíà çà âúïðîñèòå çà ïðåäåôèòèðàíå íà ëîêàëèòå, ïîíå íå ñåãà
ñ òîâà ïèñìî, íî çà window manager ñèëíî òè ïðåïîðú÷âàì Fluxbox. Blackbox å
äîáðà àëòåðíàòèâà, òîé Ôëúêñ-à å íåãîâ äåðèâàò, ñàìî ÷å â Blackbox íÿìà
ïîääðúæêàòà íà Gnome i KDE, êîÿòî å â Fluxbox.
 WindowMaker e äîáðà ïðîãðàìà, íî äàëå÷ íå å íàé-áúðçèÿò ìåíèäæúð, êîëêîòî è
äà ãî õâàëÿò õîðàòà (è àç äîñêîðî áÿõ íåãîâ ôåí..) IceWM ñïåöèàëíî â Äåáèàí
èìà âåðñèè IceWM-Experimental è IceWM-Gnome ñ âêëþ÷åíà Gnome ïîääðúæêà, íî
(ëè÷íî ìíåíèå) ïî-áúðçî è ïî-èçÿùíî îò Fluxbox íÿìà ;) Àêî ïúê ìíîãî òè
òðÿáâàò èêîíêè íà åêðàíà, ìîæåø äà ïîëçâàø desklaunch (ìàêàð òàêà, ñ äåñåí
áóòîí äà ñè å ñóïåð èíòóèòèâíî..;)
    http://fluxbox.sourceforge.net/
 Ïîíåæå çàãîâîðèõìå çà window managers.. Òîâà, êîåòî ïðåïîðú÷âàì, âñè÷êîòî å íà
áàçà îïèò (è â ìîìåíòà èìàì îêîëî 20 WM-s íà ìàøèíàòà..) ñ Äåáèàí ñèñòåìè.
Ñîðè, ÷å ïàê ãî êàçâàì, îïðåäåëåíî ÍÅ èñêàì ôëåéìè, íî Äåáèàí èìà ìíîãî
èíòåëèãåíòíà ñèñòåìà çà ìåíþòà - çàòîâà âñè÷êèòå ìè WManagers ñà ñè íàïúëíî
ôóíêöèîíàëíè - íåùî, êîåòî íå ìîæàõ äà ïîñòèãíà (ëåñíî, áúðçî è óäîáíî) ñ
äðóãè äèñòðîòà.

>da puskam programi kato mozilla ili OpenOffice, KDE programi kato KMail,
>GNOME programi kato GIMP. Ot opit znam, ce v GNOME trugvat KDE programi.
>Obratnoto ne vinagi e vyarno. Napr., imase edna programa xChat na vremeto,
>koyato ne vyrveshe v KDE, kirc bese tragedia (to maj oste e). Ste moze li da
>tuneliram X-programi prez ssh?

 X-Chat ÿ èìà è ñåãà è ñè å ìíîãî äîáúð êëèåíò, àêî ãîâîðèì çà åäíî è ñúùî,
äå ;))

>xterm -fn -xxl-ledfixed-medium-r-semicondensed--39-120-75-75-c-180-iso8859-15
>xterm -fn -val-courier-medium-r-normal--0-0-0-0-m-0-microsoft-cp1251

 Àç ïèøà òîâà ïðåç mutt â multi-gnome-terminal ñ øðèôò terminus medium..
 Èìàì èíñòàëèðàíè è ÎÎ, è KDE ïðîãðàìè, è GIMP. Ðàáîòÿò ÷óäíî - íàé-ÿêîòî å,
÷å êîãàòî ìè òðÿáâàò, ñàìî òîãàâà çàïî÷âàò äà òîâàðÿò ñèñòåìàòà - èíà÷å ëåòÿ,
íåîáðåìåíåí ñ õèëÿäèòå áåçáîæíî ðàçòî÷èòåëíè "íåùà" íà KDE, à è, êîëêîòî è äà
ñå ëúæåì, è íà Gnome.

Òîâà å ;) Ïîâòàðÿì - ëè÷íî ìíåíèå! ;! Âñå ïàê èìàé ïðåäâèä, ÷å â òâîåòî äèñòðî
ìîæå äà ñà óðåäåíè íåùàòà ïî äðóã íà÷èí, çàòîâà - no warranty ;))

--
ßñåí Ïðàìàòàðîâ
  aka Turin

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>