lug-bg: Re[2]: lug-bg:

  • Subject: lug-bg: Re[2]: lug-bg:
  • From: todor.lazarov@xxxxxxxxxxxxxxxx (Todor Lazarov)
  • Date: Thu, 20 Feb 2003 12:00:18 +0100

Hello Vesselin,

Thursday, February 20, 2003, 10:05:25 AM, you wrote:

> [...]

VK> browsera shte podade sled tova syhraneniete failove, a niama da
VK> se pita cache-a na proxy-servera).

VK> Ot druga strana v Bulgaria cari klimat na neuvazhenie kym klientite
VK> i dosta dostavchici limitirat traffica ot i do bylgarskite mrezhi vse edno
VK> e ot i do mrezhi v chuzhbina. Ima mnogo chelnici v tova syrevnovanie
VK> i borbata za pyrvo miasto e dosta osporvana. Da spomenem syshto
VK> izpolzvaneto na transparent proxy bez syglasieto na klienta (koeto e
VK> chista proba moshenichestvo). Izobshto vseki go e idaril na pechalba
VK> i malko sa tezi, koito misliat za kachestvoto na uslugata.

Îáùî âçåòî òîâà êàñêàäèðàíå ìè ñå íàëîæè
ïîðàäè ïðîáëåìà ÷å ìè ñå ïîÿâèøà äâå ëèíèé.

Íà âñÿêà åäíà îò òÿõ ñëîæèø ïî åäíî ïðîêñè
è òàêà ðàçïðåäåëèø íàòîâàðâàíåòî.

Ñèãîðíî èìà è äðóã íà÷èí íî ìîéòå ïîçíàíèÿ ñâúðøâàò äî òóê.

Åòî è ñõåìàòà:

 Internet                 Internet
---------                ---------
   |GW1                     |GW2
   |Proxy1                  |Proxy2
   |128Kb                   |1Mb
   |                        |
   |------------------------|
   |                        |
--------               ----------
Klienti                  Klienti

Ëèíèÿ GW2 å ñ ïîãîëÿì êàïàöèòåò
È çàòîâà Proxy1 èñêà äîìàéí .com .bg îò Proxy2

Àêî èìà ïîäîáúð íà÷èí ñïîäåëåòå ãî.
Çàùîòî òîçè âàðèàí êóöà îò âñÿêàäå.

--
Best regards,