Re: lug-bg: Опит за примирие Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия ...

  • Subject: Re: lug-bg: Опит за примирие Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия ...
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Apr 2004 15:58:34 +0300

On Saturday 17 April 2004 20:41, Kamen TOMOV wrote:

> На мен идеята ми допада :)
  :)

> [...]
>
> Т.е. филтъра трябва да може да пропуска само писма, чието тяло нищо
> друго освен символите от клавиатурата, които са във вярно кодиране.
>
> По-добро от това трудно може да се направи.

> След като отсеем писмата с правилно кодиране остава да се справим с
> чатицата. Наскоро написах едно скриптче, от което може да се почне.
> То е тотален кирилизатор - трябва да се постави на сървъра
> и да се настрои да филтрира тялото на писмата преди да ги изпраща.
>
> Ще останат следните проблеми:
> 1. Да, сигнатурите отпадат, ама си мисля, че може да ги пожертваме?
    Надали, по-скоро ще се приеме изискване всички писма да са
подписани мисля... Нищо не пречи подписаните писма да се пускат
директно, нали?
> 2. Английските думи ще бъдат "кирилизирани".
    Мне, определено 'mount /dev/cdrom' -> 'моунт -> /дев/цдром' е
гадно... по-гадно и от 'шльокавица'.
> 3. Т.нар. шльокавица не е стандартизирана и декодирания текст може
> да изглежда малко странно.
    Датекс мисля бяха правили едно програмче с подобно действие. Справяше
се доста добре.

> Последното не е истински проблем. Даже би било допълнителен стимул за
> хората да си настроят правилно кирилицата.
>
> Синтаксиса на скрипта е:
> $ ./lat2cyr.pl <име на файл на шльокавица>|iconv -futf-8
>
> iconv филтъра се ползва, за настройка на кодирането на изходния
> текст, в случай, че терминала ви не е УТФ-8.
>
> Скрипта го сложих тук:
> ftp://zlatenlist.homelinux.net:8021/pub/cyr2lat.pl
>
> Поздрави,
> --
> Kamen A. TOMOV
> :. http://www.cybuild.com/ .:
    Все пак си мисля, че ако ще е филтър, трябва да е малко по-...
Поне трябва да не пипа където не трябва (примерно прикачените
файлове).

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79