Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading

  • Subject: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading
  • From: Krasimir Kazakov <wasp@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jun 2004 17:20:33 +0300

On Friday 04 June 2004 16:55, Христофор Памятних wrote:

[cut]

> Управлението на трафика е повече от елементарно - едиколко си до едикъде
> си. Много трафик към варез сайтовете в България, трафик от порядъка на
> модемна скорост към чужбина. За 20 лева толкова.

Мда, а в други държави, за ~ 70 лв. еквивалент в лв. получаваш 15 mbit/s към
света (подчертавам). Негарантиран нет, но си сваляш с 400-600к от p2p
мрежите. Понякога вдигаш и мегабайт. Нека видим с колко време се сваля от
същите p2p мрежи през вашата международна скорост. Ако успееш за 2 седмици да
свалиш 700 мб - евала.

[cut]
> Какво дефинираш под това да печелиш от качество? Гарантирани скорости по
> цени от 1200 евро/мегабит? Няма проблеми.

Разбира се, в явно единствено в България (и Танзания може би?) са толкова
изкуствено завишени цените. Не знам БТК ли играе тази роля или големите
ISP-та, но със _сигурност_ това не са реалните цени навън.

> Това си е чисто заяждане. Ако смяташ че сме толкова
> неграмотни/некадърни/малоумни, основи една фирма и ни прати в кофата.
> Тъпо е да поставяш под общ знаменател цяла професия, която ако съдя по
> думите ти не познаваш.

Тъпо е в България да правиш фирма такава, ще трябва да лъжем потребителите че
им даваме нет и те да ни лъжат че ще плащат ... нали сме в България, няма
проблеми.

И пак - не се заяждам, искам да си ползвам слабия нет, който ми доставяте, да,
точно така, но искам да го правя по моя начин, чрез линукс & firewall. Нищо
че вече 2 седмици чакам да ми прокарат нет.

П.П. Съжалявам за това че се намесвам, но случайно се оказвам (и ще се окажа)
в такава ситуация, да си плащам за почти нищо. Но все пак - нали това ви е
оправданието - "На който не му харесва - да дава 5 пъти повече пари на БТК за
модем". И по този начин пак се принуждаваме да си пускаме "нет" през вас,
кабелните доставчици.

П.П. 2: Не разбрах, към кой доставчик сте? Радвам се че има поне един човек,
'от другата страна' с когото могат да се обсъждат тези неща и да се вадят
съответните кирливи ризи на двете страни.

П.П. 3: Въпрос: аз ако съм ви клиент, и реша да си пускам linux-ката машина
през друга машина в нас (но не доставям нет на съседи разни), какво ще ми
направите? Ще прекратите ли договора с мен?

---
Regards: Krasimir Kazakov