Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading

  • Subject: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading
  • From: Христофор Памятних <fori@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jun 2004 15:55:51 +0200

On Friday 04 June 2004 14:18, Vesselin Kolev wrote:

> [...]
> разпореждате с него? Я ми го напишете това върху документ и ми го
> подпечатайте, ако може. Ако иска клиента да си го продава. Просто ако си е
> купил канал 32 Kbps се пита какво ще препродава като качество и колко ще
> спечели от това. Освен това той за да продава трябва да е регистриран като
> търговец и т.н. Ще бъда ли осветен с какво ма скирането товари повече
> мощностите ви например, че да има някаква реална причина да губите от това?
> Повече трафик ли ще се генерира отколкото с един компютър? Пита се тогава
> какво ли прекрасно управление на трафика сте направили.

Усещам някаква невероятна омраза да извира от тези думи. Имам чуството че си
много недоволен от някой доставчик. Тъй като съм мирна душа ще обясня
внимателно къде според мен бъркаш и се надявам думите ми да не бъдат
тълкувани погрешно.
Във всички договори се казва че достъпът важи за един компютър и един
потребител. Ниските цени за крайни клиенти се определят от факта че процентът
юзъри които са засмукали капацитета си до дупка денонощно е относително
малък. След като се направи сметка за средностатистическото потребление се
оказава че можеш да продадеш нещо което струва 100 лева за 25 и да си на
печалба.
Трима потребители застанали зад един акаунт определено правят повече трафик от
един потребител. Надявам се че никой няма да оспори този факт. Всеки може да
се аргументира с думите "Да ама аз мога да точа постоянно". Да така е и в
такъв случай сам съм си виновен че съм си набутал такъв таралеж в гащите.
Само че в повечето случаи бързо им писва - обикновенно от един до три месеца
след като саа се включили. (Изключение прави 18 годишния ми комшия, който от
една година е захапал и не пуска :-)).

Управлението на трафика е повече от елементарно - едиколко си до едикъде си.
Много трафик към варез сайтовете в България, трафик от порядъка на модемна
скорост към чужбина. За 20 лева толкова.

> И понеже не продавате никакво качество, за това решавате да печелите не от
> качество, а от такси. Щото таксите ви дават реален гарантиран приход, нали?
> Най-готино е да говорим какви капиталисти сме, а да действаме като
> марксисти-ленинци. Български реализъм. И не ми пищете после, че сте нямали
> пари и не знам си какво и за това сте ми влизали в ролята на бирници на
> такси.

Какво дефинираш под това да печелиш от качество? Гарантирани скорости по цени
от 1200 евро/мегабит? Няма проблеми.

> Уважаеми агро бизнесмени занимаващи се с интернет доставка. Научете се
> най-накрая какво е Интернет и какъв е предмета на дейност на един доставчик
> на интернет. И ако ви се струва, че предмета на дейност е никакво качесто,
> копойщина и съчиняване на несъстоятелни правила, вземете по едно
> селскостопанско сечиво и се занимавайте с това, което истински ви приляга и
> по душа и по ниво на възможностите ви.

Това си е чисто заяждане. Ако смяташ че сме толкова
неграмотни/некадърни/малоумни, основи една фирма и ни прати в кофата.
Тъпо е да поставяш под общ знаменател цяла професия, която ако съдя по думите
ти не познаваш.
- --
subkeys.pgp.net
Key ID 0xC889DE75:fori