Re: lug-bg: wget -m

  • Subject: Re: lug-bg: wget -m
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jun 2004 14:33:54 +0300

On Sun, Jun 06, 2004 at 09:05:30PM +0300, George Danchev wrote:

> Ще се съглася с теб, макар, че винаги съм го забравял, пък и не ми се е набило
> на очи де като задължително (има и по-страшни случаи на забравяне на
> --delele* при мирорване на debian, при което се наблюдава убийствен прираст
> на ден; познаваме го това момче ;-) ... Ако не е тайна защо не публикувате
> скриптовете с които мирорвате на марла и ефтипи.уни-софиа.бг.
> Поне аз не виждам нищо за криене.
>
> П.С. За да не отчаяме човека все пак: wget -m -nH --cut-dirs=число
> има и mirrordir и една камера други за ftp протокола, но rsync като протокол и
> имплементация е най- най- де.

Само да отворя една скобичка за малко вметване: CVSup също изобщо не е
лош вариант, стига този, от когото mirror-ваш, да е съгласен да си пусне
CVSup сървърче.  Такива напоследък се нароиха доста, защото CVSup вече
не е само начинът на mirror-ване на FreeBSD; има още поне 3-4 големи
open source проекта, които използват това за своите мрежи.  Като
количество прехвърлен трафик CVSup е на нивото на rsync, а според някои
хора понякога като използвана памет се справя по-добре, но по тази точка
не мога да твърдя нищо определено.

Да, Modula-3 може и да е малък проблем за бърничкане из сорса, но в
общия случай това не ти се налага, ама изобщо - а колкото до
portability, John Polstra май е свършил доста добра работа с ezm3 :)

За повече информация: http://www.cvsup.org/ :)

Поздрави,
Петър

--